fredag 19 april 2013

Så var det helg..

.. igen då

Så var denna arbetsvecka gjord. Denna vecka har gott jättefort. Skönt verkligen att vara tillbaka och jobba.
Och idag är det fredag och Erik har åkt till sin pappa, han tog med sin bästis också. På söndag fyller min lille herre 14 år.. tiden går så fort verkligen.
Normalt på fredagar när Erik har åkt så brukar jag packa min lilla väska och gå till Peter, men ikväll ska peter ut med sina jobbar kompisar, så jag tänkte ta en lugn kväll med en flaska vin. Peter har köpt mitt favvo vin
Så sjukt gott... ni borde prova, ni som tycker om rödvin. Det är att rekommendera.
Och så är det ju lets dance ikväll ochså. och det vill man ju inte missa =)

Imorgon ska jag allafall träffa Peter. ska bli sååå mysigt. Vi ska ev åka upp på min syrras grav, känner att jag vill dit, det var så himla länge sen jag var där.

kram på er så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar