måndag 1 april 2013

Mysig påsk

Hej alla mina vänner.. hoppas ni haft en lika mysig påsk som jag haft. Började i fredags med att Lilla jag fyllde år.
Min älskade Peter var här. plus 2/3 barn . Även barnens farmor var här och barnens pappa. Jättemysigt . Fick ett presentkort av Peter på lindex a 500 kr.plus en flaska rosa bubbelvin. Av farmor fick jag 500 kr och en jättegullig påskblomma
Om ni går in på Lisekotte på Instagram så finns den där. Krånglar när jag ska lägga upp bilder direkt från mobilen till bloggen
Vi försöker väl med den goda påsktårtan som vi fick hos Peters syster , där vi var i lördags på påskkalasmed hela peters familj
Det gick .. kan intyga att den var jättegod.
OBS: ni som inte har Instagram så kan jag skicka bilden på den fina blomman i nästa inlägg. Då bloggar jag från mobilen.
Nu är det dax för middag.. har en hungrig son

kramis så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar