måndag 22 april 2013

Dålig uppdatering

Sorry.. har inte varit hemma över helgen . Men har haft en helt underbar helg. På lördagsmorgon åkte vi till Sundbyberg och kolla på innebandy.. jättekul. När vi åkte hemåt så stannade vi till på min syrras grav. Tände ett ljus för min älskade syster
Ja saknaden är verkligen stor fortfarande . Men hon har det nog jättebra där hon är.
Sen på kvällen kom en kompis över till oss och drack lite öl. Kvällen slutade med att jag blev så himla trött, så jag visste knappt vad jag hette. somnade före kl 23 alla fall =)

Igår söndag så fyllde min älskade son 14 år, han var hemma hos sin pappa, så jag och Peter åkte dit och fikade, sen följde Erik med oss hem.
Idag måndag har jag jobbat och nu ska jag strax hoppa i duschen.

Här bjuder jag på en bild på min blivande 14 åring
Ett par månader gammal bild.. just nu har han inte tid att ställa upp på några bilder =)
SÅ fort tillfälle ges så tar jag en bild .

Ha en bra kväll nu allehopen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar