fredag 12 april 2013

Mitt Jobb

Hej på er

Idag tänkte jag berätta vad jag tillfälligt jobbar med. Jag arbetar som boendestödjare och hjälp i hemmet för funktionshindrade personer under 65 år. Det här är bara ett tillfälligt jobb som jag har till i slutet av juni.
Men jag har har kanske ett annat jobb på gång .. över sommaren. Vi får se ska på anställningsintervju den 23:e .
Mina arbetsuppgifter är att gå hem till brukare och hjälpa dom i sitt vardagsliv, som består då av disk, städ , tvätt, laga mat. Kort sagt , det är som hemtjänst fast med yngre
Vi har ett litet  kontor som vi brukar starta ifrån
SÅ jag tog lite bilder från vårat personalrum, där vi samlas och äter våran lunch.

En väldigt skön soffa=)

Personalrummet är större än själva kontoret. =)
Min arbetsplats ligger i Vårby gård, ett mångkulturellt område

Får jag jobbet som jag sökt så ligger det i Huddinge Centrum
Idag jobbade jag bara från 8-10, eftersom jag jobbar bara halvtid nu. Nästa pass blir på tisdag. Ska ju till läkaren på Måndag.
Men än så länge är det fredag. Denna helg har jag sonen .. igen. Hans pappa jobbar. Men ska försöka träffa min älskling ändå.

Nu ska jag lägga mig att vila en stund, sen ska jag ta och städa lite. Samt köra mina små övningar som är bra för min nacke.

ha det gott så länge kram Lotta

2 kommentarer:

  1. Lycka till gumman. Detta passar nog dig jättebra. Kram

    SvaraRadera
  2. tack Malin .. lycka till i skåne =) kram

    SvaraRadera