måndag 29 april 2013

Film söndag

En ny vecka och jag vaknar med stans feber, har inte sovit nästan någonting i natt. Plus att jag har så ont i nacken .
Men har haft en jättemysig helg allafall.
Igår så var jag Och Erik och hans kompis Kevin på bio och såg Oblivion med Tom Cruise. Måste säga att den var helt magisk, superbra kan starkt rekommendera
Vi åkte till Heron city, filmstaden =)
Vi åt våra nudlar först, som är så himla gott. Sen så gick killarna in i spelhallen och spelade och jag satt utanför och kollade på när Andreas Weise uppträdde, han var faktiskt riktigt bra.
Här var innan han kom upp på scenen.

Sen vid kl 17 så började bion, köpte en varsin popcorn till killarna.
Nu är Erik så stor så han vill knappt vara med på bild =)

Men mamma är envis =)
Men trevlig dag hade vi , det var vi överens om.
Nu ska jag lägga  mig och vila en stund , för att sedan kommer min dotter Sara och hennes pojkvän på mat .
puss på en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar