söndag 15 juli 2012

Underbar helg..

Så var det söndag igen, Erik skulle egentligen åkt till pappa idag, men han åker på fredag istället. Sara har varit hos mig hela helgen.. så underbart. I lördags så var vi på 1 års kalas, det var min systerdotters dotter Stella som fyllde år. Ur gullig liten tjej

Lite av min släkt var där också, dom flesta var bortresta. Det är ju trots allt semester tider.

Idag söndag sov vi länge, Sara sov ända till 14. =D
Har haft en städardag . Erik möblerade om sitt rum igår, blev jätte mysigt


Och då blev jag också sugen att flytta om lite, så jag gjorde en liten tv hörna.. blev faktiskt rätt mysigt
Så nu avslutar jag med en bild som jag tog förut idag, händer så mycket när man har katter.

Mina två sötnosar 




Fast den ena har varit väldigt olydig idag, så han fick skämmas ordentligt. han klöste och bet Erik.

puss puss, längtar tills man kan gå sova nu, är sååå trött

2 kommentarer:

  1. Gullig liten 1-åring :)
    Usch då, vilken kisse! Inte ska den bita och klösa lillhusse inte!
    Jag är inte överförtjust i katter, tycker de är söta och så men just att de är så lömska... Nää, tacka vet jag mina "husdjur", dammråttorna :D

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja hon var så söt lilla Stella. JA katter är lömska, men nu så är dom bästa vänner igen =).

    kram

    SvaraRadera