onsdag 25 juli 2012

Nya skor

Idag var jag i skärholmen och handlade nya skor.Behövde det =D. När jag kom ut från skopunkten så stod min vännina där, från ingenstans .. så vi gick och käkade lunch på Pong..Jättegott var det.
Handlade även ett nytt natt linne.
Fina va ?? Ler

När vi kom hem bytte vi om för att gå ut på skogspromenad även idag. Idag blev det 2 timmar. Jätte skönt.
Plus hittade vi lite svamp och smultron samt blåbär
Det är ett lugn i skogen, man slappnar av


Innan vi gick så tog jag lite bilder från min kompis loft gång,... hon har en otrolig utsikt



åh... är så där härligt trött ikväll, väntar att kl ska bli så mycket att man kan gå sova =)

hej svejs så länge

2 kommentarer:

  1. skönt med sådana dagar som känns i kroppen och själen när man lägger sig...hurtbulle <3

    SvaraRadera
  2. Hihi.. ja verkligen. Skönt att vara en hurtbulle tycker jag =) kramisar

    SvaraRadera