tisdag 10 juli 2012

Ännu en ganska lugn dag..

Idag sov vi ganska länge, missarna höll igång i natt så vi vaknade 4011 gånger kändes det som. När jag druckit mitt morgon kaffe och vaknat till liv så klädde jag på mig och gick ner till bussen, var tvungen att åka handla i flempan. rätt så bra pris på kattmat där. Och lite annat krafs behövs ju alltid =)
Skulle sätta in lite bilder från det jag satt på busshålls platsen, men min mobil har fått fnatt. Ingen ting funkar just nu. bara att ringa och skicka sms, vilket är ju bra, det nödvändigaste, men eftersom jag använder min mobil optimalt nu, så känns det lite tråkigt. Har försökt att starta om flera gånger. men det ska väl ordna sig så småningom.

Ikväll ska Erik ha en kompis här som ska sova över. Så det lär bli en fnittrig natt.. nädå, dom är ganska så duktiga, dom vet vad som gäller. Mamma behöver sin skönhetssömn, fast det behöver tonårsgrabbar med.

puss så länge

2 kommentarer:

  1. Typiskt mobiler att lägga av när man behöver dem som mest :(
    Hoppas ni får sova bättre i natt :)
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur. =D
    Ja katterna har hållt igång idag, så då brukar dom sova på nätterna. Fast dom känner på sig att jag inte mår bra. Dom ser när jag har ont.

    kram

    SvaraRadera