onsdag 4 juli 2012

Lång promenad i värmen..

Idag vaknade jag jätte tidigt, för jag skulle ringa vc kl 8 och dom ringde upp halv nio. Behövde mer medicin. Passade på att äta frukost den halvtimmen. Sen när jag pratat med dom så tog jag min medicn och skulle bara vila lite.. den vilan blev 3 timmar. Jaja utvilad blev man alla fall.
Klädde mig och tog min älskade kärra som jag har med mig när jag ska handla
Gick ända bort till flemingsberg, det är en bit och gå, men jag tänkte att jag måste passa på att få lite motion, det är liksom det och typ sex jag kan syssla med .ler.
Längtar tills jag blir frisk då är det träning på gym som gäller.
Handla det jag skulle plus naturligtvis lite annat ochså. Och så tog jag en promenad hem ochså.
Tog lite bilder efter vägen.. lite guidning i mitt område Visättra/flemingsberg. =)

Idet här huset bodde jag när jag var yngre och när min stora tjej Rebecka var liten, Vi bodde här även när Sara föddes. Min syster Anneli bodde här ett tag ochså med sin familj. Ett tag bodde vi på samma våning. Men då hade jag inga barn, bara katter,

Och hustaken ni ser ... där bor jag nu , fast lite mer till höger i bild, mitt hus syns inte. Så ni förstår , det är en bit att gå.. men så skönt det var.

Och här har vi Huddinge sjukhus

När jag nästan var hemma , var nästan högst upp i backen , höll jag på att kissa ner mig, höll på trampa på en snok.. mitt livs första gång jag ser en snok, skämsigt, men så är det.
Den slingrade sig inte framåt utan åt sidan. vågade inte gå närmare, skall intygas =)

Så nu ska jag spela lite spel på fejjan, twittra lite , och gosa med missarna.

puss så länge




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar