söndag 8 juli 2012

Härlig söndag..

Så var det då söndag, och idag kom min son Erik hem från sin pappa efter 1 vecka. Fast han har inte varit nåt vidare piggelin, han har haft feber hela dan, helt slut är han.. Tror nog att det ganska övergående.just nu mår han nog lite bättre för han sitter vid sin dator och spelar. Mysigt är det alla fall att ha honom hemma. Men jag saknar mina flickor jättemycket också. Hoppas få träffa Sara snart. När hon har tid med sin gamla mamma =)
Det är ju kompisar och så, vilket man kan förstå. Hon vet att jag finns för henne. Och det är det viktigaste.

Snart ska vi krypa till kojs. Ska bli skönt, har precis tagit en varm dusch, har varit väldigt kvavt ute idag, åskan har hängt i luften, men ingen åska än alla fall. Jag tycker inte åska men ibland känns det att det kan behövas.


                                                              Natti Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar