söndag 5 januari 2014

Lugn Söndag

Hej på er !

Idag är det en sån där grå och trist dag.. längtar nu efter sol. Och nån snö fick vi inte i jul , så nu behöver det inte komma nån tycker jag.
Igår gick jag och V och tog en öl. Ibland är det skönt att bara gå iväg och sitta och snacka utan en massa öron =)
Testade en ny öl.
Eftersom man är från Norrland så var vi ju tvungna att prova. Den fick inte högsta poäng, men den gick ner alla fall. Man blev alledes stinn i magen efter . Inte riktigt min smak.
Idag har det varit en lugn dag , hade ställt mobilen att den skulle ringa kl 10, men det gjorde den inte , vaknade kl 12 .. Imorgon ska jag upp tidigt, nu måste vi ställa om rytmen i detta hus , för på Onsdag börjar Erik skolan igen .

Idag tänkte jag vara lat och laga potatismos med korv . sugen på det idag.

Ha en bra kväll puss och kram L

2 kommentarer:

  1. Wow! Vem är V? Din älskare?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... nej då.. min väninna som vill vara lite hemlig =)

      Radera