måndag 13 januari 2014

Inskrivning på AF

Idag har jag haft en full rulle dag kan jag säga. Gick upp vid nio tiden . Erik med , han började inte förrän 10,30
Tog bussen till Huddinge och gick till arbetsförmedlingen för att återanmäla mig som arbetssökande, gick bra bortsett att jag fick sitta och vänta i över 2 timmar på min tur. När man väl var inne hos handläggaren gick det relativt fort.. Ska få träffa en speciell handläggare den 23 / 1 pga att jag har funktionsnedsättning som han sa.. kommer att behöva lite hjälpmedel när jag väl får ett jobb. Hoppas nu inte att det dröjer allt för länge. Optimisten Lotta här =D

Ja det är väl det som har hänt idag. Ska väl kolla på idrottsgalan ikväll också.. kanske om jag inte hittar nåt annat att kolla på .

puss och kram så länge L

3 kommentarer:

  1. Vad ska du söka för typ av jobb då? :)

    SvaraRadera
  2. Inom administration typ receptionist .tänkte jag mig

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera