tisdag 3 september 2013

Välkommen till sjukstugan

Hej på er ! hoppas att alt är bra med er i förkylningstider. Här hemma mår vi bajs idag. Både jag och min son Erik är dunderförskylda och har feber. Skulle ha åkt till rehab för att börja med vatten zumba idag, men ser du det går inte.Hoppas jag eller vi mår bättre i morgon, för jag vill gärna gå på en intressant föreläsning om sömn i morgon. Men det är viktigt att bli riktigt frisk så jag kan komma igång med träningen nu. Har varit och handlat en ny baddräkt plus lite träningskläder


Nu har jag bara skor kvar. Åker och köper det när jag känner mig piggare
Annars då.. jo solen skiner fast jag tror inte att det är så varmt ute .
Puss och kram så länge, ska bädda ner mig i sängen en stund.

och förresten: skulle vilja veta vad ni tycker om min blogg.   / kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar