söndag 22 september 2013

Mysig helg

Hej på er alla !!

Hoppas ni haft en lika mysig helg som jag har haft. Haft sonen hemma, så vi har myst och kollat på film och ätit skräp mat hela helgen. Men nu dröjer det innan man äter så mat igen. Fast ibland kan det vara skönt med sådana dagar, när man inte orkar laga mat. Nu tycker jag om att laga mat, men ibland så..

Och i morgon är det en ny vecka. Då är det rygginstitutet och träning som gäller. Verkligen skönt att komma i gång med lite träning.
När jag ska börja med en modul som heter fysisk aktivering, då är det ännu mera träning. Men då får man prova på yoga,, längtar

Nu är kl 21 , och jag ska snart krypa ner i min sköna säng. Erik har sovmorgon i morgon, då kan vi sova lite längre, men jag måste vakna vid 8, för jag måste ringa taxin , så den kommer i tid .

Natti natt på er

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar