måndag 23 september 2013

Måndag igen då..

Idag har jag haft en minst sagt effektiv dag. Började med att jag åkte iväg till Vaxholm rygginstitutet och tränade ett hårt pass idag, men kul var det. Vi delades in i två grupper. den ena gruppen fick följa med Mia in i gymmet och testa på maskinerna där inne , jättekul speciellt crosstrainern. Och en andra gruppen fick stanna kvar med Andreas och fick köra med medicinboll. så bytte man av efter en stund. Men innan dess så fick vi göra basal kroppskännedom  heter det, lära sig att få bättre hållning, balansen. Sen efter så körde vi uppvärmning. Känns idag att man har tränat ska jag säga, få se vilket skick man är i imorgon =D

När jag kom hem duschade jag och bytte om för att ta bussen och åka handla. När jag kom hem så började jag med maten på en gång.. idag blev det fisk med potatismos och remoladsås. Efter jag ätit så diskade jag undan. Sen hängde jag upp tvätten som  blivit klar. Så nu har jag satt mig framför datan, ska snart krypa ner i sängen.
Men längtar till onsdag då det är ett nytt träningspass.


puss och kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar