torsdag 5 september 2013

Föräldramöte

Hej på er !

Här är vi sjuka fortfarande tråkigt nog, men är väl på bättringsvägen. Eriks feber åker bergoch dalbana, trodde han skulle orka gå till skolan idag, men vaknade i morse med feber som håller i sig fortfarande.

Igår var jag tvungen att masa mig iväg till föräldramötet i Eriks skola.Ångrar inte det, var ett mycket bra möte, alla föräldrar var där , vilket för mig är ovanligt. För när han gick i sin förra skola så var det oftast bara 2 till 3 föräldrar som kom.

Och i sommar har jag gått i sandaler men nu har jag fått byta, är lite kyligt tycker jag . Så nu åker strumpor och riktiga skor på

Nu väntar jag på att dom från tele 2 ska komma och koppla in nåt bredband, vet inte vad är riktigt. Är ju nöjd jag med mitt comhem .
Sen ska jag åka till Huddinge och handla lite.

puss och kram på er L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar