tisdag 12 november 2013

Yoga

God morgon på er denna regniga dag. Måste berätta att igår så provade jag på yoga för första gången, det var jätte kul men hade bara ett STORT problem, min balans, har jättesvårt med min balans, men min kontakt person, sa att det berodde på mina diskbråck i nacken. Så det måste jag öva upp. Igår att jag även utskrivningssamtal med min kontaktperson på Ladvik, imorgon är det sista gången.. Grand finale. =). Lite tråkigt men ska bli skönt på samma gång. Har ju kommit igång med träningen själv nu ochså.På måndag ska jag träffa min läkare på vc, ska inte riktigt än börja söka jobb, behöver ett par veckor till på mig,
Så nu får ni ha en bra dag, ska jag ha, full rulle idag, möten och andra saker att ta tag i
puss och kram så länge L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar