måndag 4 november 2013

Måndag igen då...

Imorse vaknade jag med en djävulsk huvudvärk, inte kul alls. Hade ju rehab idag, men jag ringde och avbokade, har ju faktiskt hållit mig frisk hela tiden, men nu kände jag att min kropp ville inte vara med heller. Jag och Erik har ju varit lite hängiga i helgen. Tur att jag jag köpt gym kort för då kan jag gå träna i morgon istället.
Tycker inte om att maska , men man måste lyssna på sin kropp också.

Så jag somnade om i morse och vaknade vid halv ett, så nog behövde jag vila alltid =)

men jag mår mycket bättre nu, himla tur det. Så nu är det bara att ladda inför i morgon , då jag ska gå till gymmet för första gången. spännande. Det är så himla fint och fräscht där. Har många vänner som tränar där.

Nu får ni ha det så gott så länge.. men vet , kanske slänger in ett inlägg senare =)

PS: måste säga att jag är så glad att jag har så många läsare, Får mig att fortsätta, inte för att jag tänker lägga av nej nej.hihi

puss och kram L

2 kommentarer: