måndag 18 november 2013

Träning och läkarbesök

Hej på er därute i cyber rymden =D

Hoppas ni har haft en fin dag. själv har jag haft en full rulle dag . Först var jag hos läkaren, det blev ett par veckors sjukskrivning till. Ganska skönt tycker jag eftersom jag inte är helt bra. Men ska hålla i gång träningen 3 gånger i veckan tänkte jag.
Efter läkarbesöket så gick jag och tränade ca 1 timme. Jag körde först crosstrainer i ca 20 min sen så cyklade jag i ca 20 min och sist gick jag på löpbandet resten av timmen. Var helt slut sen. När jag skulle gå var jag sååå sugen att tugga på nåt, så då var jag lite nyttig och köpte denna .. som faktiskt var god

Nä nu ska jag ta en fortsatt lugn kväll, imorgon är det en massa ärenden som står på schemat 
puss och kram så länge L

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Gustav
    AFA Försäkring

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är arbetslös tyvärr.. då gäller väl inga försäkringar. men tack att du har läst min blogg

      Radera