fredag 28 juni 2013

Sommar feelings

Igår hade jag en härlig dag tillsammans med min väninna Mia. Började på restaurang PONG, en asiatisk restaurang.
 Gott gott var det.
Sen tog vi tunnelbanan till slussen för att promenera Monteliusvägen, den hade jag aldrig gått. Vilken upplevelse. Det var så himla fin utsikt över Stockholm




Vägen dit var inte heller fy skam, jätte mysigt med kullerstens gator.. känns i fötterna i dag

Sen kom vi fram till Maria torget, där satte vi oss på cafe rival, och tog en varsin öl, helt underbart

Mia har jag känt sen 1976 det ni...
Sen efter ölen så promenerade vi till medis och satte oss på snaps bar , och tog en öl där med.
Mia drack rosevin
Efter vi intagit ölen och vinet, så knatade vi till big ben, och där avslutade vi en helt underbar dag. Ikväll ska jag fortsätta att ha trevligt , ska till min nästa väninna på grill kväll . Helt underbart att ha vänner.

puss och kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar