fredag 14 juni 2013

Full rulle

Idag har jag flängt som jag vet inte vad..Först hade jag en läkartid kl 10.50 , sen så hann inte min läkare med allt som var tvunget att göra, såsom remiss till Vaxholm Ryggrehab, förlängning av min sjukskrivning och medicin , så jag var tvungen att komma tillbaka vid Ett tiden. Och det var jag, sen efter det tog jag bussen till Hallunda. Försäkringskassan ligger där. Och där fick jag hjälp med att fylla i min försäkran rätt och lämna ALLA mina sjukintyg fr om Mars. Eftersom min arbetsgivare glömde att sjukanmäla mig. Men nu så är det gjort.
Och vädret var ju inte det bästa. Det kom världens skur när jag satt på bussen . Men nu så spricker solen fram .. jätteskönt. Ska ta i tu med disk och lite tvätt nu. Sen kan jag ta en lugn kväll. Har Erik denna helg med, för hans pappa jobbar. Han ska ändå dit nästa och fira midsommar. Så det spelar ingen roll om jag har honom denna helg också. Bara mysigt.

Mysigt med sommarlov .. slippa tänka på massa måsten =)
Nä nu är det dax att hänga tvätt

Bye Bye och.....kram =) L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar