torsdag 13 juni 2013

Regnig men en bra dag

Idag har det varit full rulle .. alla fall på förmiddagen. Började med ett möte kl 11 och var klar ungefär kvart över tolv.
Tog bussen till Flemingsberg C där jag gick in och handlade och ute lyste solen med sin frånvaro. Det regnade , inget kul alls väder när man står att väntar på bussen, inte ens en kur att stå i.
Efter mycket om och män så kom jag hem. Mobilen ringde när jag var ute, så jag struntade i att svara, orkade i stanna i regnet för att svara, då hade jag varit tvungen att ställa ner mina kassar. Och efteråt så kan jag säga att det var tur att jag inte svarade . =D
När jag kom hem så ringde jag upp Sara, och hon berättade en glad nyhet. hon har kommit in på gymnasiet i Tierp. Ni kan tänka er först är jag helt slut mentalt efter mötet sen så ont så jag inte vet vad jag ska vända mig och så få ett sånt underbart besked. Det BRAST kan jag säga, jag började att storböla av lycka. plus berättade hon att hon hade fått så fina betyg..

Imorgon är det dax för ett besök hos läkaren igen, fortsatt sjukskrivning. Efter det åker jag till försäkringskassan

Nä nu så hoppar jag snart i lopplådan

kram och god natt L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar