lördag 11 maj 2013

Trevlig kväll

Idag är det lördag som snart börjar lida mot sitt slut. Idag har jag varit och handlat en bröllops present till min syster son och hans blivande fru. Dom gifter sig nästa lördag
Tänker inte avslöja vad det är.. med tanke på att det finns en risk att dom läser min blogg =D

Senare idag blev jag bjuden av min kära granne på middag. Potatisgratäng med revbenspjäll.. supergott. och till det ett jätte gott vin
Tog inga bilder på maten tyvärr.
Igår åkte sonen till sin pappa, dom har varit i tierp idag.. bil tävlingar. Dom är ju Ekholmare, dom har allt vad bilar och motorer i blodet. =D
Snart tänkte jag krypa ner i min underbara säng. P är hos sin syster så jag är alledes solokvist ikväll.. är väldigt skönt det med.
Hur har eran kväll varit ?


Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar