torsdag 30 maj 2013

Kvälls fika och rockkonsert

Igår så var det kvällsfika på Eriks skola. Dom fick läsa upp en dikt dom skrivit, och som vanligt så ville inte Erik läsa upp sin.. men det gjorde inget. Men det var jättefin, jag fick läsa den i alla fall.Sen så fika vi lite och lite senare var det då dax för rock konserten. Erik spelade Bas, han var sååå duktig. Ni kan ju tro att jag var en stolt mamma
Tog lite bilder men Erik står längst bak, så han syns knappt. Men det är han som spelar bas =)
Han syns lite bakom hans kompis alma.
Men alla var så duktiga. Idag spelar dom för hela skolan.
Och jag har precis kommit hem , jag har varit en sväng på jobbet, lämnat lite sjukintyg. Mitt jobb hade glömt att anmäla mig sjuk till försäkringskassan, så det blev ingen lön för mig. Lite knackigt ska jag säga .. men men allt kommer att ordna sig, men det tar lite tid bara. Orkar inte deppa ihop för det. Blir inte bättre för det.
Imorgon är det dax då för ett besök på Huddinge sjukhus. Blir spännande.
Ha det så bra så länge tills vi hörs.

puss och kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar