torsdag 23 maj 2013

Läkar besök plus premiär

Igår var det full rulle ska jag säga. Först hade jag ett läkarbesök och det gick väl bra, Nu är jag heltidssjukskriven . Sen mötte jag upp sonen och han kompis, för vi åkte till Heron city. Igår var det bio premiär på fast and furious 6 . Kanon bra film, action från början till slut. Och mycket snyggt att kolla på .. tyckte mamma =D
Här bjuder jag på lite bilder blev inte så många tyvärr, min mobil tvärdog.
Dagen till ära, stod det två bilar uppställda i entren .

Popcorn och cola är ett måste
Ville inte vara med på bild men mamma är envis =)
Idag är det en lugn dag. Har satt igång en tvättmaskin, gått ut med lite sopor. Har blivit beordrad av farbror doktorn att vila mycket nu. Och det är lika bra att lyda =)
Ha en bra dag alla.

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar