fredag 21 september 2012

Stor sorg..

För 5 år sedan nästan månad 15 oktober, somnade min älskade syster Anneli in. Glömmer naturligtvis inte denna dag, som var en av dom värsta i mitt liv.
Mina tankar går idag .. just till Anneli som skulle ha fyllt 61 år.
Kunde inte låta bli att gråta lite i morse ,, usch vad jag saknar henne.
Men hon har nog bra däruppe med sin Tommy , som också sorgligt nog gick bort för ett antal år sen med.
                                                                      saknar dej <3

4 kommentarer:

  1. <3 konstigt att vi hade samma tanke du och jag...jag gjorde precis ett inlägg i min blogg om min saknade mamma...kram <3 ibland är det jobbigt, men livet går vidare fast annorlunda..

    SvaraRadera
  2. Ja det gör ju det =). Fast vid såna här tillfällen tänker man extra mycket . kramar till dej <3

    SvaraRadera
  3. Saknaden går aldrig över, men som jag skrev på min blogg igår lär man sig att leva med den.
    Skickar en stor, varm cyberkram till dig.

    SvaraRadera
  4. Jätte tack till dej gulliga Gunilla <3

    SvaraRadera