onsdag 12 september 2012

Arbetsökande igen.

Idag ringde min läkare äntligen. Han berättade att det var inga större förändringar sen sist. Och att det inte behövs operation.
Då tog jag beslutet att jag inte ska vara sjukskriven något mer. Ska börja söka jobb igen. Och nu ska jag börja på gym, för att träna upp mina muskler igen. Känns mycket bra kan jag säga. Det tär på psyket att vara sjukskriven. Det här kan jag ju dras med i flera år. och det kan faktiskt bli bättre om jag kommer i gång att röra på mig mera.

Vad har hänt annars idag då.. har varit på föräldramöte i Eriks klass. 3 föräldrar var vi. alltid så dålig uppslutning i den här klassen.
Nu ska jag ta en skön dusch som jag alltid gör på kvällarna.. nästan. har bäddat rent i min säng också. Då blir det härligt att krypa ner sen.

Imorgon hoppas jag att fastighet skötaren kommer och fixar balkong handtaget och så ska jag fortsätta söka jobb. Mer taggad än någonsin nu att söka jobb. Härlig känsla tycker jag

puss på er så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar