torsdag 13 september 2012

Inte idag heller...

... kom någon fastighet skötare, fast jag såg dom nästan hela dan här på gården. Hoppet står i morgon annars ringer jag igen.
Idag har jag sökt lite jobb, diskat, städat lite. Lyssnar på lite bra musik och blir lite nostalgisk. =)

Imorgon är det fredag , veckorna går så himla fort.

För övrigt mår jag ganska bra. har lite ont med värktabletterna som jag tar nu är super bra. . Den här värken kommer jag nog att leva med ett bra tag framöver, så det är bara att ignorera den.. försöka allafall.
När jag får pengar ska jag införskaffa gym kort och börja träna. längtar faktiskt.
undrar bara vilket gym man ska börja på. Finns ju att välja på så att säga.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll, det tänker jag ha . puss på er.
PS: släng gärna in en kommentar om ni har lust, har många läsare och det är jätte kul.

2 kommentarer:

  1. Fastighetsskötare är ett släkte för sig! Tycker oftast de står o hänger utan att göra nåt vettigt ;)
    Skönt att du fått bättre tabletter, och att du ska börja träna :) Se till att gymmet har instruktörer som visar dig HUR du ska träna med diskbråcket. Min sjukgymnast var väldigt tydlig med vikten av duktiga instruktörer, annars kunde jag förvärra skadan.
    Nu håller jag tummar och tår att värken lättar med hjälp av träningen :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Gunilla. Självklart ska jag ha PT när jag ska träna.Ett måste för min del =).

    kram

    SvaraRadera