lördag 21 juni 2014

Trevlig midsommar

Hej på er .. hoppas ni har haft en bra midsommarafton igår. Själv hade jag nog den mysigaste midsommar man kan tänkas. Firade med min ex man och barnen plus farmor och svärson. När jag och lillebror då steg av bussen för att gå en bit , så kom min svärson med sin .... limousine, fick åka för första gången i mitt liv=D
Det var super häftigt.
När vi kom hem till huset så var det uppdukat jättefint, med alla godsaker som hör midsommar till. Vi satt och åt i 3 timmar. Vi pratade och skrattade och hade det så himla mysigt.. men bäst mådde nog barnen=)

Vid 22 tiden skjutsade farmor hem mig och Erik. Tog inte länge förrän jag sov. Känns idag att man satt mycket igår, stel och har ont usch.. men men vad gör det när man har umgåtts med dom man älskar mest. Just det.... firade ju inte med alla barn. min äldsta dotter , hon firade med sin kille hemma i göteborg.

Idag blir det lite sill och potatis med  gott gott

puss och kram så länge L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar