måndag 28 april 2014

Lite lättad

Idag känner jag mig på bra humör och lättad, gör jag alltid när jag har pengar på kontot så att jag kan betala mina räkningar. vet jag är konstig.. men sån är jag.

Fint väder är det även idag, så det var skönt med den dagliga promenaden till skolan. Måste ju följa med Erik till skolan VARJE dag, se till att han kommer iväg. Det går bättre för Erik nu i skolan, han går ett par timmar om dan nu varje dag, så hemundervisningen är nu borttagen.
Så jag och rektorn har kommit överens att jag ska följa med Erik varje dag, lämnar honom vid exp, där kommer han lärare och möter upp honom, funkar jättebra. Erik tycker faktiskt om att jag promenerar med honom.. lättare att gå när man är två =)

Konstverk utanför exp. En fin skola förövrigt tycker jag

Nä nu ska jag ta och fixa lite mat idag är det måndag lika med Taco =)

puss och kram så länge L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar