lördag 19 april 2014

Fira födelsedag och påsk

Hej på er!

Idag har det varit en härlig dag, vaknade vid niotiden..tog en lång frukost.Vid ett tiden gick jag ner till bussen, Idag så firade vi Erik som fyller 15 på måndag, och så firade vi naturligtvis påsk. Erik är hos pappa denna helg, så jag fick ta mig till Tyresö. Farmor var redan där. Så nu har man ätit alledes för mycket.. som vanligt när det är sådana högtider.

Och som jag sa firade vi även Erik som fyller på Måndag. Han fick pengar till att köpa sin present , och det är en Xbox One. Må tro vad han blev glad =)

Farmor hade bakat en jättegod tårta
Smakade ljuvligt med en kopp kaffe till

Mina älsklingar .. fast saknar den äldsta .
Nu blir det en lugn kväll
puss och kram L

2 kommentarer:

  1. Vilken present! Kan tro han blev glad :)
    Vid högtider som födelsedag och påsk får man äta lite extra gott och lite mer än vanligt :)
    Fina barn du har Lotta!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Lik mig vetdu =D

    SvaraRadera