måndag 3 mars 2014

Lugn och seg Måndag

Ja då var det måndag igen då. Har haft en ganska trevlig helg. På fredag var jag bara hemma och kollade på Lets Dance. Så bra dom dansade, hejar på Benjamin Wahlgren, han är så duktig trots sin unga ålder.
På lördagen så var jag uppe hos v och drack lite vin och käkade. Erik ringde från sin pappa och ville hem .. som vanligt. Och jag som skulle ut. men han är ju så stor nu, han tyckte det var ganska skönt att vara hemma. jag kom ju hem vid elva tiden.. usch lagom salongsberusad =D. Vaknade igår och var så bakis..usch det händer inte så ofta som tur är.

Och det var väldigt gott med en cola ska jag säga
Idag har jag haft en jättelugn dag, ring lite samtal. Skolan ringde om Erik, så på Onsdag kommer hans lärare hem och undervisar Erik, vi ska börja så här nu i två veckor , sen ska vi börja på sk inskolning i skolan igen, han ska få börja i en ny klass. men färre elever. kommer nog att bli jättebra.

Idag har jag allafall varit lite duktig, jag ställde mig och bakade pizza. urgod måste jag få säga utan att få skryta
Mums..

Nä nu ska jag strax krypa ner.. är såå trött. Hoppas fastighets skötaren kommer i morgon och lagar stoppet i avloppet. Jag vill duscha nämligen.

puss och kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar