söndag 30 mars 2014

Härlig födelsedag

Hej på er .. nu känner jag mig betydlig piggare än i går kväll. Igår fyllde jag år, och Sara var här. så mysigt.Hon ställde sig och lagade mat nästan på en gång hon kom. Härligt att bli bjuden på mat ibland.. men är ju bortskämd med  det för Erik älskar också att laga mat. Hon gjorde en lasagne med bacon och morötter ..


 Blev jättegott.
Sen tog vi en promenad med grannens hund..
Efter vi kom in så fikade vi
Vi satt och pratade ett tag innan det var dax för henne att bege sig hem.
Måste säga att mina barn älskar verkligen varann.. en syskonkärlek finns det gott om
Här ligger dom och kollar tv. dom växer så det knakar.. nästa månad fyller Erik 15 år.

Det var verkligen mysigt att ha Sara här igår.. det är inte så ofta hon hälsar på.

Men jag saknade Min stora tjej Rebecka väldigt mycket igår.. men hon ringde allafall och gratta sin gamla mamma =)
Idag blir det en lugn dag.. har väldigt ont idag.. tänkte gå och träna men jag gör övningarna hemma istället.
har ju gummiband , så det finns bra övningar med den.

puss och kram så länge L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar