fredag 18 oktober 2013

Äntligen fredag..

Hej på er !

Hoppas ni haft en skön vecka, det har jag haft. Har bara slappat och vilat, precis som doktorn sa att jag skulle göra. Känns lite bättre i höften nu, så på måndag är det träning igen. Men önskar att jag kunde säga att jag är bättre i nacken/ryggen, men icke så nicke så.
Igår hände det nåt läskigt där jag bor. Nere vid IP så hittade dom en person som hade blivit mördad.. läskigt värre. Så det flög helikoptrar och var en massa poliser här. Även tv 4 var visst här. Höll mig inne hela kvällen ska jag säga =)

Erik kom nyss hem från skolan, så då överraskade jag honom med fredagsfika, tyckte han var förtjänt av det. Han har skött skolan hela veckan
Och idag blir det taco till middag till Eriks stora förtjusning =)

puss och kram så länge L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar