onsdag 23 januari 2013

Lång ledig

Hej på er. Har inte orkat bloggat på några dagar. Full rulle kan man säga, så när man kommer hem så är man så trött så man stupar nästan.
Nu är jag lite ledig ända till Måndag faktiskt.. så skönt. Och Erik är mycket bättre, så han går i skolan igen. I förrgår så överraskade jag honom att fixa tacos.. gissa om en lite herre blev glad =)

Fast han ser inte så glad ut... men han var det =)
Och han hade en kisse som låg och bara väntade på att få smaka på nåt gott
Idag när jag stod och väntade på t-banan var jag tvungen att ta foto, det är verkligen så fint när det är kallt och snö

Nu är det dax för lite mat tror jag

puss så länge

2 kommentarer:

  1. Skönt med långledig helg :) Passa på och vila upp dig.
    Tacos är supergott, men tidsödande att fixa till med alla grönsaker som ska skäras i minibitar ;)
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. En bamse kram till dej Gunilla <3

    SvaraRadera