söndag 18 november 2012

Mysig helg

Igår firade vi Sara som fyllde 16 år. Först så fikade vi och åt tårta
En härlig och god tårta som farmor gjort.
Farmor gav även dom här vackra rosorna till Sara
Och kakorna gick inte av för hackor =)
Sen åkte vi in till Stan för att äta middag. Och den intogs på en kina restaurang. Vi åt så vi nästan rullade ut.
Vi skildes åt, för dom skulle hem mot Tyresö och jag skulle åt mitt håll.

Började med att ta en öl och smälta maten på lokal puben, sen kom min kompis och min pojkvän, dom hade ätit middag hos en annan kompis.
Sen så gick vi vidare till en annan lokal, där det var trubadur afton.

Jocke som brukar hålla i Karaoken , höll i trubaduren. Superbra. Ska även tilläggas att Jocke är även Eriks hjälp lärare i skolan.

Kvällen slutade med att jag följde med Min kompis hem för hon vill inte gå själv när det var så mörkt , vilket man kan förstå. Vi tog en öl och åt lite nattamat hemma hos henne, sen gick jag ner till mig . Så idag kan man säga att det har varit en lugn dag. Nu har Erik kommit hem från sin pappa, så nu är ordningen återställd =)

Nu ska jag ta en varm och skön dusch, sen så ska jag sova tidigt ikväll, har en jobb intervju imorgon. Bara att hålla tummarna =)

      puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar