måndag 19 november 2012

JIPPI !!

Började väldigt bra imorse. Först var jag på ett möte på kommunen, och där fick jag veta lite om ett jobb dom hade att erbjuda. Jag tyckte det lät jättespännande. Så hon ringde enhetschefen, och hon ville träffa mig på en gång, så det var bara att knalla över. Låg i samma hus dessutom. Anställningsintervjun gick jättebra. Fick jobbet. =D 
Så jag börjar först med 4 veckors praktik som övergår i anställning först och främst  i 6 månader.
Den 10 December börjar jag mitt nya jobb som boendestödjare. Ska bli jätte kul 
Arbetstiderna är kanon. 8-17 Mån- Fre

Vilken bra dag det här har varit .
Nu har vi precis ätit, blev spagetti med köttfärssås. 

puss puss

3 kommentarer:

  1. Grattis, grattis, grattis!!!!!!!!
    Vad kul!!!! :D

    SvaraRadera
  2. Guva va spännande! Skönt för dig att saker o ting ordnar sig. Lycka till! kramar <3

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket Gunilla
    Malin: Ja allt ordnar sej , tackar =D

    SvaraRadera