onsdag 6 juni 2012

Sveriges nationaldag.

Idag vaknade Erik med feber stackarn.. så han låg länge kvar i sängen och kollade på film på sin data
Idag har vi dagen till ära bakat en sockerkaka att mumsa på, den blev smaskens


Idag har jag förövrigt en orange svans efter mig hela dan, var än jag har gått så har virus följt efter, till och med på dass. Så nu ligger han nedanför mig här, hoppar emellanåt upp och lägger sina framtassar på mina knän och buffar med huvet. det ska kelas till varje pris.
Här står dom bägge två och kollar på fåglarna utanför... så spännande. Och man hälsar på en och annan granne med =D
Alltid är det nån som stannar och pratar .
Nu har vi ätit och är mätta och belåtna, så det blir en fortsatt lugn kväll.

puss på er godingar där ute, och glöm inte att ni kan faktiskt slänga in en kommentar ibland ochså. Bara trevligt... om ni skriver snälla saker vill säga =D

2 kommentarer:

  1. Låter inte nämnvärt spännande, Vi fällde flaggstången och polerade skiten och hissade flaggan :)
    Sen typ inget mer visserligen xD

    SvaraRadera
  2. Men det låter ju jättekul. =D

    SvaraRadera