onsdag 20 juni 2012

Snart midsommar...

.. Så var denna dag snart över, den som alla dagar tycker jag har gått fort. Igår kom en mamma kär son hem, han som skulle vara borta 1 vecka hos sin pappa..hihi, men han åker i morgon igen. mysigt att han är hemma tycker jag, blir mer livat då.
Vad har hänt annars idag då... jo jag och Vera åkte till Huddinge och handlade inför midsommarafton. Det vi skulle dricka och äta. Kommer nog att bli kanon, känner jag på mig.
Ska snart gå lägga mig, ta min kvällsmedicin för den envisa värken i nacken. Är ganska så less att behöva ha det så här nu.
Fick en kommentar på facebook idag att jag kan gott börja jobba och bidra jag med. Den här personen är väldigt obstinat och elak, så honom tog jag bort från fejjan.. tycker inte om människor som är elaka. Han vet så väl att jag är sjukskriven. Man kan inte jobba med 3 st diskbråck i nacken,, kan kanske man kan men 1 dag går bra sen ligger man 10. hur kul är det. Väntar nu på att få komma på ryggkirurgiska, men det tar ju sån himla tid allting.. snacka om myrfart.
Avslutar med en härlig bild från backen upp från bussen upp till där jag bor.. ska säga att den backen är överjävlig ibland. Ser inte så ut .. men skenet bedrar.

nä nu ska jag sova.. natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar