torsdag 17 maj 2012

Mysdag för Erik...

Idag har Erik haft en kanondag, han blev hämtad av sin faster vid ett tiden , Det blev bio och middag och ett besök i spelhallen tydligen på Heron city. Han hade haft det jättekul.
Jag passade på att åka och handla, fick skjuts av min kompis, men innan vi åkte och handla , så svängde förbi våran gemesame vän Mia som äger ett cafe, och hon blev jätteglad över vårat besök. Så vi tog en kaffe och en bulle där, smakade hur gott som helst.
Sen åkte vi då till Ica maxi och handlade, passade på då att handla katt sand storpack... måste passa på när man har bil. Och massor av toapapper såklart...ler

Sen när vi hade kommit hem och släpat in allt , så då tog jag hissen upp och tog en kaffe till hos kompisen, sen åkte jag ner till mig och vilade en stund, för sen kom erik.
I morgon är det Fredag och Erik ska till sin pappa och sin storasyster. På lördag ska jag ha middag för en god vän, ska bli så trevligt så..


Katternas favvoplats..ler

puss så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar