fredag 11 maj 2012

Helg igen då....

.. veckorna går himla fort , även fast man är sjukskriven. Just nu så öser regnet ner utanför, lite mysigt faktiskt ( om man är inne som jag är ) ler
Denna vecka har jag inte gjort så mycket tagit det mest lugnt, för jag har haft så ont i nacken, men nu väntar jag på att få komma till Huddinge sjukhus. som jag skrivit tidigare.

Har haft kul med kameran iallafall .Tog lite bilder på mig, var tvungen kände jag att byta bild på facebook.
Här kommer ett par så får ni se




Ibland har man kul hihi.
Tänkte ha en fortsatt lugn kväll, Erik har en kompis här, och dom spelar som vanligt tv spel.Förresten nu har provsvaren kommit från det erik tog allergitestet. Och det visar till vår glädje att han inte är allergisk mot katter. Men han var mot pollen, så vi ska köpa tabletter eller nässpray till honom.

Puss och ha det så bra så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar