torsdag 22 mars 2012

Vilken härlig dag..

Idag så började jag dagen att städa, när kl var Halv elva, hade jag fått jättemycket gjort. Vid ett tiden kom Erik hem för han hade tid hos vårdcentralen, Trodde att han skulle få göra det där prick testet där, men icke så nicke. dom skickar en remiss till Huddinge vårdcentral, så nu får vi vänta ytterligare tills vi vet nåt.
Alla fall... före vc så gick vi och åt. vi delade på en gudomlig god pizza.

mozarella med salami.... mumma säger vi bara.
Det är ett nyöppnat ställe i centrum, metropol heter det

Efter läkare besöket åkte jag och Erik till Huddinge , jag skulle shoppa lite till i morgon. Och jag som ALDRIG har fäst mig så vid ett klädes plagg , men nu PANG... var i Huddinge för ett par dagar sedan, och fick se denna långa blus i viskos, och jag brukar även vända på varenda krona innan jag köper nåt till mig, men nu kunde inte jag låta bli.
lite dålig bild kvalitet ,, ursäkta :)

Så nu ska jag göra lite övningar jag fått från min sjukgymnast , hej så länge

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar