lördag 24 mars 2012

En underbar fredag kväll..

Hej på er alla godingar..
Igår hade jag en fantastisk kväll med min goa vän Maria , Vi hamnade på Restaurang Michelangelo i Gamla stan. Underbar mat och en fantastisk service. 
 Vi drack även ett väldigt gott rödvin till, som jag då inte vet namnet på. :)
Det var inte sista gången man gick hit  ska jag säga.. Mitt nya favvo ställe.

Sen avslutade vi kvällen i stan med att gå ta en öl på bishop arms ( tror att det stavas så ). 
Det hängde pottor i taket.. festligt. 

Så skildes våra vägar efter en fantastisk kväll i stan, hon tog tunnelbana och jag gick till pendeltåget. Nu gick ju inte jag raka vägen hem utan gick till lokal puben, för där var det Karaoke med Jocke. Och där fortsatte trevligheterna.   Jag kom väl hem sisådär halv 2 , tog ett tag innan man kunde somna,

Vaknade i morse av lite pussar av Virus som tyckte att matte ska nog inte sova mer nu, vill ha mat.
Så nu fortsätter denna lördag med massa roligheter hoppas jag. 
fortsättning följer........

puss så länge 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar