fredag 29 mars 2024

Verkligen länge sedan

 Ja välkommen till mig igen efter fyra års frånvaro från denna blogg . Mycket har hänt kan man säga , Nu har jag tre barnbarn jobbar sedan fyra år tillbaka på världens bästa jobb som Administratör , receptionist samt bokningsansvarig . 

Nästan glömt bort hur man bloggar . Blir ju inte ofta man är här . 

Men jag mår väl ganska bra nu . För ett år sedan så opererade jag ryggen . Det blev en lyckad op inga besvär sedan dess .. än . så jag är evigt tacksam . 

Idag är det min födelsedag och det har jag firat med familjen . Barn och barnbarn . hur mysigt som helst . 

Detta år började inte så bra faktiskt . Min älskade syster gick bort i cancer . så det var en pärs . 

Men kommer väl in här lite då och då 

Må så gott L 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar