onsdag 13 maj 2020

Skitväder

Idag har det varit en riktig ruggig dag, snö och regn om vartannat . Inget skönt alls.
Idag har jag varit på MIA projektet
Alltid lika trevligt att träffa den lilla gruppen . Nu är det 1 gång kvar på grupp träffen, sen blir det individuellt som håller på till Mars nästa år .
Men man har fått sin egen pärm
Men känns ganska bra nu och jag ser ljust på framtiden. Och mina framtida planer om min flytt till Sollefteå igen håller jag på att planera med . Men allt tar sin tid ingen jäkt .

Efter gruppen så tog jag bussen och var och handla lite på Ica Maxi . Sen gick jag hem i rusket.
Och nu är det som vanligt kl 14 pressträffen om corona

Nu ska jag krypa ner under filten i soffan , önskar er alla en fortsatt trevlig dag och kväll

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar