måndag 14 december 2015

Vilken lucia dag det blev...

Igår var det en  dag som inte blev riktigt som jag tänkt mig. Började bra, sov länge , gick upp och åt frukost.
Sen ringde min kompis och frågade om jag ville följa med henne till Länna och shoppa.. och ja det lät ju trevligt tyckte jag. Sagt och gjort , vi börjar gå till bilen som hon har på parkeringsplatsen. Det snöade lite, Rätt var det är så halkade jag till och ramlade bakåt ... med huvudet först. Jag försökte ta mig upp själv.. det gick inte kunde inte stå, och det snurrade i huvet. Jätte obehagligt var det. Hon ringde sjukvårdsupplysningen på en gång .. dom sa att vi skulle in på akuten på en gång. Sagt och gjort. Men fort gick det inte där .. kom in kl 14 och fick komma in till läkaren vid 18 . Han bestämde att en skall och nack röntgen skulle göras . Under tiden var jag tvungen att ha en krage som fixerade min nacke.. väldigt oskön ska jag säga
Men som tur var så var det inget allvarligt... så mina underbara barn kom och hämtade mig vid 22

Idag ska jag ta en lugn och mycket stillsam dag

puss och kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar