tisdag 9 september 2014

Arbetsträning och Rehabilitering

Nu börjar det hända lite saker här runt omkring mig. Från att det varit alledes dött .. ingenting har hänt till att nu smäller det bara till. allt på en gång typ.


Idag var jag på af och fick träffa en jättetrevlig kvinna, Hon ska hjälpa mig att komma ut och börja att arbetsträna sen hoppas jag få ett fast jobb. Men jag känner mig sjukt taggad att börja jobba nu. Sen idag fick jag brev från Rosenlundssjukhus , ska börja min rehabilitering där, i form av medicinsk vattengympa. Sist men inte minst ska jag nu förmodan få komma till en smärtklinik i Södertälje. Den andra gick ju i KK .
 Och vet ni.. jag mår faktiskt ganska bra nu. Fast jag har ju dagar då jag har ont men jag överlever dom .

Nu ska jag snart krypa ner i min sköna säng.

Puss och kram så länge L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar