lördag 5 juli 2014

Vilken sommarkväll...

Igår blev jag bjuden av en av mina bästa vänner rättare sagt min barndomsvän Mia in till stan. Vilken kväll alltså, solen lyste och det var varmt och skönt.
Vi började på Olerys på centralen med en öl. Sen så promenerade vi till Kungsholmen och till ett ställe som heter

Ett jättemysigt ställe. Mia började med att beställa in två margeritas
Smarrigt värre. 
Sen kom maten som vi beställt , Vi tog samma men hon tog bakad potatis till sin entrecote
jag tog pommes






Sen löpte kvällen på kan jag säga , mycket gående blev det, känns idag kan jag säga
Så idag har jag bara tagit det lugnt, jag gick ner till pizzerian här i området och beställde en pasta

Orkade inte stå och laga mat till mig. Gott var det i alla fall.
Snart ska jag krypa ner i sköna sängen och hoppas att det blir sömn i natt.
Puss och kram så länge L




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar