onsdag 4 december 2013

Obehagligt besök

Redan Onsdag och jag är fortfarande jätte förkyld. Så trist.. verkligen, vill ju börja träna igen .Men får snällt vänta tills jag är frisk

Igår hände nåt obehagligt.
Sen en tid tillbaka så har det skrivits på facebook att man ska akta sig för att öppna för okända. Speciellt här i visättra där jag bor. Det är ett par med ett litet barn som ringer på dörren och frågar efter vatten, sen så rånar dom en.
Igår så ringde dom på MIN dörr, öppnade naturligtvis inte. Men kollade i genom dörren, och såg att dom gick till varenda dörr på min loftgång.Ingen öppnade.
Ringde polisen ganska omgående, och dom tog min anmälan på allvar och skickade hit en patrull. Vet ej vad som hände sen. Men ganska läskigt. Och ensam hemma var jag med, Erik var med en kompis. Skrev om detta på facebook , för att varna andra. Det var ju så jag visste att jag inte skulle öppna dörren. Fler att uppmärksammat detta par. Stackars unge, som måste utstå detta.
Hoppas att dom får fast detta par .

Får se om jag ska be grannen att klippa mig idag, har inte bestämt mig än.. vem vet =)

puss och kram så länge

OBS.. kolla först vem det är när det ringer på dörren.. vet sunt förnuft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar