lördag 31 augusti 2013

Snabba cash 3

Igår var det premiär på filmen snabba cash 3. Och som vanligt när man är snabba cash fan som Mia och jag är så hade hon fixat vipplatser på Rigoletto . Innan bion började så åt vi på en Italiensk rest, primo, supergott var det. Plus ett jättegott vitt vin till.
Bion började 21.30. OCh filmen då.. den var lysande, jättebra. Synd bara att jag satt och var så kissnödig hela filmen, ville inte gå på toa för jag ville inte missa nått =D
Ni kan tänka er min blåsa , magen var alledes uppsvälld, tänkte slappna jag av nu så kissar jag på mig =D.
Min fina Mia , en person som man har känt sen 1974.. länge det. Och vi har sett ALLA snabba cash filmerna nu.
Hemma väntade Erik, som hade haft en ensam och skön kväll utan mamma.
Idag har jag tagit det lugnt, haft sån värk.
Ha en trevlig lördag kväll allehopen <3

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar